2023. október 14., szombat

HAGYD BECSUKÓDNI AZ AJTÓT❣️

Egy alkalommal, amikor egy kormányépületen mentem keresztül, dupla fotocellás ajtókon kellett átmennem, amik néhány méterre helyezkedtek el egymástól.
Amikor átmentem az elsőn, meg kellett várnom, míg az teljesen becsukódott, hogy a másik kinyíljon.
Amíg az első ajtó közelében maradtam, a másik nem nyílt ki. 

Ugyanez az elv érvényes az életben is.
Ha a sebeidet nyalogatod, és magadat sajnálod, az sehová sem vezet.
Hagynod kell, hogy az ajtó becsukódjon. Engedd el a csalódást. Engedd el a bukásokat.
Nem tudod megváltoztatni a múltat, de meg tudod változtatnia jövőt.
Menj tovább, és meg fogod látni az új dolgokat, amiket Isten készített el számodra.
Az Ige azt mondja, hogy Isten hamu helyett az öröm olaját adja -(Ésaiás 61:3). 

A kulcs abban rejlik, hogy el kell engednünk a hamut ahhoz, hogy az öröm olaját élvezhessük.
A hamu az összetört álmainkat, a bukásainkat, a csalódásainkat és a fájdalmainkat jelenti. 
Mindnyájunknak kijutott a maga része a hamuból. 
Ha a múlthoz ragaszkodunk, nem lehet miénk az öröm olaja. 
Hit kell ahhoz, hogy kimondjuk: „Istenem, megbocsátok annak, aki megbántott."
Vagy „Elveszítettem a legfontosabb ügyfelemet, de nem hagyom, hogy ez lenyomjon."
Most azt mondhatod: „Joel, annyira megbántottak, hogy képtelen vagyok megbocsátani." 

Én erre azt mondom, ha nem engeded el a régit, nem kaphatod meg az újat, és ezzel nagy árat fizetnél.
Vagy valaki más így szólhat: „Imádkoztunk édesanyánkért, és anyukáddal ellentétben, ő nem gyógyult meg. Nem értjük az egészet."
Nem állítom, hogy mindent értek. Egyszerűen arra kérlek, hogy engedd el a hamut. 
Engedd el a csalódást, mások hibáztatását. Fogd a hamut – az összetört álmaidat, fájdalmaidat, bukásaidat, kérdéseidet – és tedd le Isten kezébe, és mondd el Neki: „Istenem, ez nem volt fair.

Megbántottak. A terveim kudarcot vallottak. 
De nem vagyok hajlandó a visszapillantó tükörbe nézni. Megígérted, hogy az öröm olaját adod a hamu helyett. Így most elengedem a keserűséget.
Megbocsátok annak, aki megbántott. Elengedem a csalódást. 

Hagyom, hogy a régi ajtók becsukódjanak, hogy átléphessek az új ajtón, amit Te nyitsz meg számomra."
„Nézd, kitártam előtted egy ajtót, amelyet senki sem zárhat be." (Jelenések 3:8, EF)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése