2018. június 17., vasárnap

Joel Osteen: Jelentsd ki Isten jóságát!


Isten nem azért adott nekünk több száz ígéretet, hogy olvasgassuk őket és csak örüljünk neki. 
Isten azért adta nekünk ígéreteit, hogy bátran kijelentsük őket, és ezáltal győzelmet, reményt és gazdagságban bővelkedő életet éljünk. Használd bátran a következő kijelentéseket és hidd el változni fog életed!
- Kijelentem, hogy áldott vagyok Isten természetfölötti bölcsességével, és világos iránya van az életemnek.
- Kijelentem, hogy áldott vagyok alkotóerővel, bátorsággal, képességgel és gazdagsággal.
- Kijelentem, hogy áldott vagyok erős akarattal, önuralommal és önfegyelemmel.
- Kijelentem, hogy áldott vagyok nagyszerű családdal, jó barátokkal, jó egészséggel és hittel, kegyelemmel, valamint beteljesüléssel.
- Kijelentem, hogy áldott vagyok sikerrel, természetfölötti erővel, előléptetéssel és isteni védelemmel.
- Kijelentem, hogy áldott vagyok engedelmes szívvel és életet igenlő szemlélettel.
- Kijelentem, hogy áldott vagyok a városban, áldott vagyok az országban. Áldott vagyok mikor bemegyek és áldott vagyok mikor kijövök.
- Kijelentem, hogy amihez hozzáfogok, az gyarapodni és győzedelmeskedni fog.
- KIJELENTEM, HOGY ÁLDOTT VAGYOK!
Arra biztatlak, hogy fogadd el ezeket a szavakat, és meditálj fölöttük, hagyd őket mélyre süllyedni a szívedben és az elmédben, engedd hogy valósággá váljanak az életedben. Ne feledd, hogy az áldás nem áldás addig, míg ki nem mondod őket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése